ImComing - 2011-03-11 21:29:11

Napisał: Santonia, na forum oficjalnym metin2.

Ograczenia ilości yang na postaciah.
Każda postać w grze ma ograniczoną możliwość przechowywania yang (na chwilę obecną, nie ma możliwości przechowywania więcej niż 1 999 999 999 yang). Zabezpieczenia klienta gry uniemożliwiają dokonania transakcji, która mogłaby spowodować przekroczenia górnego limitu yang.
Jednak jak w każdym programie komputerowym, czasami zabezpieczenia nie zadziałają poprawnie i postać się buguje.
Jest kilka objawów, które pozwalają zdiagnozować, czy na naszym koncie wystąpił błąd towarzyszący przekręceniu się licznika:

* z postaci zniknęły wszystkie yangi,
* podczas próby przekazania yang w oknie handlu, w okienku, w którym wpisuje się kwotę do przekazania, pojawia się wartość poprzedzona znakiem minus,
* nie można przekazać ani odebrać przedmiotów w oknie handlu,
* nie można sprzedać przedmiotów u NPC,
* nie można kupić nic od NPC,
* po podniesieniu kupki yang z ziemi, stan portfela nadal wskazuje 0


Jeśli na Twojej postaci wystąpiły jednocześnie wszystkie wymienione objawy, to powinieneś zgłosić problem poprzez formularz, znajdujący się na stronie http://support.metin2.pl. Musisz przygotować się na kilka pytań z naszej strony oraz krótką blokadę techniczną (jednogodzinną), nakładaną na konto w celu usunięcia usterki. Cały proces usunięcia błędu trwa niestety od 4 do 5 dni, ze względu na złożoność problemu, konieczność bardzo szczegółowej analizy oraz udokumentowania każdego przypadku z osobna.


Bez przerwy otrzymujemy pytania związane z tematem, znajdującym się pod adresem: Przechowywanie Yang na postaciach niskopoziomowych...
Takie akcje cały czas są przeprowadzane, jednak dotyczą TYLKO yangsellerów i yangfmerów. Jeśli podejrzewasz, że Twoje konto magazynowe zostało zablokowane właśnie dlatego, że pomyłkowo zostało zakwalifikowane jako konto yangfarmera, wystarczy wysłać do nas zapytanie poprzez formularz znajdujący się na stronie
http://support.metin2.pl
- konto zostanie sprawdzone i jeśli otrzymało omyłkową blokadę to odbanowane. Jednak takie pomyłki zdarzają się niezwykle rzadko (do tej pory tylko jedno konto gracza zostało w taki sposób zablokowane, ale po jego odwołaniu, blokada została natychmiast zdjęta) więc nie ma powodu do panikowania ani do ciągłego wysyłania zapytań w tej sprawie do supportu.

Jednocześnie chciałabym przypomnieć, że Zespół Metin2PL nie usuwa błędów gry ani jej nie rozwija. Możemy interweniować w przypadku zbugowania się postaci, jednak wszystkie modyfikacjie gry mające na celu zniesienie ograniczeń czy usunięcie błędu, który powoduje przekręcanie się licznika, dokonywane są przez producenta gry.

www.kyubinaruto.pun.pl www.rani-mukherjee.pun.pl www.mat2011ps.pun.pl www.nevrwinter65.pun.pl www.lwie-wzgorze.pun.pl